SUPERHOT WINDOWS 10
Planuj swoje ruchy w nieokiełznanym chaosie. SUPERHOT to gra FPS, w której czas płynie tylko, gdy się poruszasz. Nie ma tu regenerującego się paska zdrowia ani wygodnie rozmieszczonych paczek z amunicją. Jesteś tylko ty i twoi przeciwnicy – lepiej wyposażeni i z przewagą liczebną. Wyrywaj broń pokonanym wrogom, zabijaj i manewruj pośród nawałnicy mknących w zwolnionym tempie pocisków. Dzięki niepowtarzalnej, stylizowanej oprawie graficznej SUPERHOT wprowadza coś świeżego i przełomowego do gatunku FPS. Dopracowany i minimalistyczny język wizualny gry SUPERHOT pozwala skupić się na tym, co najważniejsze – płynnej rozgrywce oraz prawdziwie kinowym pięknie walki. SUPERHOT oferuje: - Tryb swobodny – jak długo uda ci się wytrzymać napór nieustępliwych fal przeciwników? - Tryb wyzwań – graj w SUPERHOT bez broni, bez restartów, na czas lub na wiele innych sposobów. - Edytor powtórek – edytuj swoje najlepsze zagrania. - Dodatki – zanurz się jeszcze głębiej w świecie SUPERHOT dzięki minigrom, grafikom ASCII i [ocenzurowano]. Trzydzieści miesięcy pracy. Tysiące godzin projektowania i tworzenia. Od skromnego początku podczas 7-dniowego maratonu projektowania gier FPS, poprzez zakończoną wielkim sukcesem kampanię na Kickstarterze, aż do całej góry nagród i nominacji przyznanych przez branżowych ekspertów, gra SUPERHOT jest owocem pracy niezależnego, oddanego zespołu i tysięcy wspierających z całego świata.