Super XYX
Obroń ludzkość przed niszczycielem światów w grze shoot'em up w stylu retro! Super XYX to przewijana w pionie strzelanka przedstawiona w niesamowicie płynnej animacji w stylu pixel art. Wybieraj spośród 6 unikatowych pilotów i ich charakterystycznych statków, z których każdy ma swoje indywidualne strzały i bomby. Ruszaj, by stawić czoła siłom Czarnego Węża! Opanuj 6 etapów z wypełniającymi ekran bossami, dostosuj doświadczenie dzięki różnym ustawieniom trudności i odblokuj alternatywne tryby gry w miarę postępów!