Super Chicken Jumper
Uratuj planetę przed siłami zła, jako jedyny przedstawiciel drobiu, który podoła temu zadaniu! Świat jest w niebezpieczeństwie. Siły zła z przeszłości nadciągają, aby zniszczyć twoją planetę. Jedynym bohaterem, któremu Pani Prezydent może zaufać i powierzyć życie całej planety jest doskonale wyszkolony kurczak-szpieg. Wciel się w opierzonego tajnego agenta, który ma za zadanie obronić wolny świat przed zagładą w rozgrywce run 'n' gun, w której znajdziesz po trochu wszystkiego – z lekką nutką kurczaków i dziewczyn w stylu anime. Przejdź 6 unikatowych światów i ostrzelaj tony wrogów, aby zostać legendą. Biegaj, skacz, unikaj, niszcz i zabijaj wszystko na swojej drodze – to podstawy, które musisz opanować, aby zawalczyć ze złem wydostającym się z piekła. Słuchaj porad słodkich dziewczyn w stylu anime i wszystko będzie dobrze. Och i uważaj na zjadane grzyby. Niektóre mogą być dość niebezpieczne! Pozwolisz na zniszczenie świata, czy jednak jesteś kurczakiem?