SUPER BOMBERMAN R
Super Bomberman R pojawi się na Xbox One! Do walki dołączają nowe postaci: Master Chief Bomber to „SPARTAN-II Supersoldier”, zmobilizowany przez Radę Bezpieczeństwa ONZ w celu ochrony ludzkości przed zagrożeniem ataku ze strony wrogiego sojuszu zwanego „Covenant”. Ten wspaniały żołnierz nosi najnowocześniejszą zbroję bojową, zwaną „Mjolnirem”, dysponując olbrzymimi umiejętnościami bojowymi, posługując się przy tym wieloma rodzajami broni palnej, pojazdami opancerzonymi, statkami powietrznymi oraz kosmicznymi! Jego twarz pozostaje tajemnicą, ponieważ nigdy nie zdejmuje on swego hełmu. Graj samodzielnie lub ze znajomym w trybie historii napakowanej różnymi poziomami. Przeżyj ponownie klasyczny tryb bitwy, lub odkryj całkiem nowy tryb Grand Prix, w którym gra zespołowa jest równie ważna jak indywidualne umiejętności! Do walki dołączają nowe postacie. Graj lokalnie i online ze znajomymi lub graczami z całego świata! Super Bomberman R to jak dotąd najlepsza odsłona serii! ■Tryb historii Kampanię można rozgrywać samodzielnie lub ze znajomymi w lokalnej grze kooperacyjnej. Dołącz do 8 bohaterów Bomberman i pomóż im pokonać Evil Emperor Bugglera! ■Tryb walki Powrócił klasyczny i zabawny tryb walki. Graj z [4/8] graczami lub 8 graczami online! ■Grand Prix Grand Prix to nowy tryb rywalizacyjny, w którym kluczem jest praca zespołowa. Która drużyna wykaże się najlepszymi umiejętnościami i otrzyma koronę najlepszej we Wszechświecie!?