Styx: Master of Shadows + Styx: Shards of Darkness
Kup dwuczęściową edycję zawierającą gry Styx: Master of Shadows oraz Styx: Shards of Darkness i przenieś się do mrocznego świata fantasy, w którym zamieszkuje Styx. Pokieruj głównym bohaterem podczas dwóch niezwykłych, wielowymiarowych i wielowarstwowych misji, korzystając z umiejętności skradania, by eliminować albo omijać wrogów. W części Styx: Master of Shadows bohater wędruje po Wieży Akenash, w której znajduje się Drzewo Świata będące źródłem Ambry – złotej żywicy o wielkiej magicznej mocy. Aby pozostać niezauważonym, korzysta ze specjalnych umiejętności doskonalonych w ciągu 200 lat życia. W części Shards of Darkness gracz samotnie lub w trybie kooperacji przemierza ogromne otwarte przestrzenie. Eksperymentuj z nowym zestawem zabójczych zdolności oraz broni w arsenale goblina-zabójcy i eliminuj lub przekradaj się obok przeciwników, wśród których są ludzie, elfy, krasnoludy, a także dużo groźniejsze i potężniejsze istoty.