Strike Team Gladius
Zasil szeregi grupy uderzeniowej i zamień jedną stronę planety w strefę zaciekłej, futurystycznej wojny. Wybierz członków drużyny spośród 22 wyjątkowych klas żołnierzy – od śmiercionośnych snajperów po brutalnych specjalistów od walki wręcz. Główna kampania składa się z 40 misji bojowych, z których każda ma swoje wyjątkowe cele oraz warunki zwycięstwa. Gra skupia się na turowej walce taktycznej, niespowolnionej koniecznością budowania baz czy zarządzania zasobami.