Street Outlaws: The List
Zapnij pasy i wjedź na amerykańską scenę wyścigów ulicznych w STREET OUTLAWS: The List! Od niestandardowych motocykli Street Rod po przystosowane do wyścigów pickupy, gra cechuje się bogatym wyborem pojazdów i kierowców, których łączy tylko jedno: żądza prędkości. Jeśli nie ma Cię na tytułowej „liście”, nie liczysz się na scenie. „List” zawiera 10 najszybszych i najlepszych samochodów do wyścigów ulicznych w Oklahoma City. Ci kierowcy nie poprzestaną na NICZYM, aby dostać się na listę, i zrobią wszystko, aby utrzymać pozycję.