Strategic Mind: Fight for Freedom
Strategic Mind: Fight for Freedom to oparta na historii strategia turowa osadzona w czasach 2 wojny światowej. Czeka Cię walka w całej Europie, Afryce i Birmie. Czy zdecydujesz się poświęcić czas na odpowiednie rozpoznanie przed atakiem, czy postawisz na szybką i agresywną taktykę? Czy wykorzystasz noc lub deszcz na swoją korzyść, podkradając się do pozycji wroga, czy po prostu będziesz narzekał, że pogoda była niesprzyjająca? Pomożesz mieszkańcom czy zostawisz ich na pastwę losu? Ocalenie twierdzy demokracji i wolności w Europie przed totalitarną opresją mocarstw Osi leży w twoich rękach. Bądź świadkiem II wojny światowej z dwóch różnych perspektyw: Brytyjska zawiera w pełne historyczne bitwy, w których dowodzisz armią brytyjską jako Sir Harold Alexander. Przejmij dowodzenie nad ewakuacją Dunkierki. Walcz z Japończykami w Birmie i Włochami w Afryce. Odwróć losy wojny przeciwko Niemcom pod El Alamein. Doprowadź do końca wojnę w Afryce Północnej i poprowadź zwycięski desant we Włoszech w 1943 roku. Amerykańska część kampanii obejmuje działania historyczne do momentu pokonania Niemiec, a także zawiera szereg alternatywnych bitew przeciwko ZSRR po tym wydarzeniu. Poprowadź armię amerykańską jako generał Dwight Eisenhower. Przejdź całą drogę od lądowania w D-Day do upadku Berlina. Zapewnij sukces operacji Market Garden, odeprzyj ostatnią niemiecką ofensywę w Ardenach i zadaj zabójczy cios w serce Rzeszy. Następnie przenieś się do alternatywnej historii roku 1946 i zmierz się z najsilniejszym przeciwnikiem - Armią Czerwoną.