STEEP GOLD EDITION
Przemierzaj ogromny świat Alp, gdzie puch jest zawsze świeży, a emocje nie ustają. Góry czekają na ciebie. A zatem zakładaj kombinezon i w drogę. - OBIERZ WŁASNĄ TRASĘ - Podbij najsłynniejsze góry na nartach dzięki wingsuitowi, snowboardowi oraz paralotni. Stwórz własną ścieżkę prowadzącą przez ogromny otwarty świat. - PRZEŻYJ NIEZAPOMNIANE CHWILE Z INNYMI - Ruszaj w pojedynkę lub spotkaj innych graczy, by wspólnie doświadczać wielkich sportowych emocji. - PRZETESTUJ SWOJE UMIEJĘTNOŚCI - Podejmuj wyjątkowe i spektakularne wyzwania. - DZIEL SIĘ ZE WSZYSTKIMI - Uwiecznij najlepsze wyczyny i podziel się nimi na portalach społecznościowych. Gold Edition inneholder spillet og Season Pass, som gir deg tilgang til: - 3 nedlastingspakker med nye sporter, utfordringer og antrekk - 10 000 Steep Credits - Bonushelikopterbilletter - Et eksklusivt, kult kostyme Trzy nowe pakiety DLC będą się sukcesywnie pojawiać w przyszłości.