Steel Rain X
Przygotuj się na remix ostatecznym shoot-'em-up / strategii z elementami RPG! Stal deszcz X jest naprawdę nowa mieszanka strategii, RPG i szalonej akcji, z nowoczesnym, wysokiej prędkości rdzenia Shmup w jej środku. Dostać się do kontroli 2 skrzydła można taktycznie zorganizować w różnych formacjach i firemodes, jak walczyć na swój sposób przez imponujący wybór przytłaczająco ogromne floty wroga. Wyzwolić planety, budować kolonie, badania nowych technologii, a także uczyć się nowych umiejętności aktywne i pasywne. Budować budynki i badania nowych technologii i umiejętności bojowych. Mądrze spreparować przedmiotów i grać poprzez misje, aby zbierać punkty doświadczenia i pieniądze potrzebne do jeszcze bardziej egzotycznych i potężnych uaktualnień. Nigdy nie zapomnij zainstalować błyszczące nowych uaktualnień, budowy przebiegły drone zwierzęta, i kupić nowe skrzydła; aby twoi strajki śmiertelna niż kiedykolwiek! Natychmiast przełączać za pomocą 3 różnych formacjach skrzydło, i połączyć je z 6 w pełni konfigurowalny firemodes, aby rozwijać swoje własne zestawy specjalnych taktyk i strategii każdej sytuacji; na miejscu! Ukończ misje i przeżyć epickie bossfights 7 różnych planetach, odtwarzać losowo generowanych orbitalne patroli lub konstrukcję i tworzyć swoje własne etapy z wbudowanego edytora scenie, jak walczyć, by stać się prawdziwym mistrzem Steel Rain. Walka o pozycje tabeli liderów, uzyskać klasyczne rankingi i odblokuj osiągnięć w tej wyjątkowej, zabawy i opodatkowania nowego indie gry! Stal deszcz X to nie tylko szalone. Jest to głęboka i strategiczne doświadczenie też. Gra oferuje imponującą różnorodność rozgrywki 10 poziomów trudności oraz tryb Hardcore, aby swobodnie modyfikować swoją rozgrywkę.