State of Decay: Year-One Survival Edition
State of Decay: Year One Survival Edition to przebojowa gra o zombie z gatunku surwiwal-fantazy w wersji na konsolę Xbox One. Gra State of Decay wraz z podstawowymi dodatkami Breakdown i Lifeline została w pełni przystosowana do trybu wysokiej rozdzielczości 1080p. Nowe misje, nowa broń i dodatkowa zawartość, a także poprawione oświetlenie, tekstury, animacje i mechanika walki sprawiają, że obraz świata po wybuchu epidemii staje się jeszcze bardziej wciągający. Jak poradzisz sobie z plagą zombie? Nowe misje Tajemnicze skrzynie z zaopatrzeniem zaczęły pojawiać się na odległych krańcach mapy, przyciągając wielkie masy zombie. Pozbądź się ich, a zdobędziesz najrzadsze i najpotężniejsze wyposażenie dostępne w grze State of Decay. Nowi bohaterowie Teraz możesz odblokować swoich ulubionych bohaterów z Lifeline również w dodatku Breakdown, w tym postać Kelly "Sasquatch” Eldridge, której wcześniej nie można było kontrolować. Nowe pojazdy Gracze otrzymują najnowszy model SUV-a, a ponadto na wszystkich mapach dostępne są różne wersje stylizacji umożliwiające spersonalizowanie gry. Nowa broń: podwieszane granatniki i miotacze ognia W grze znajdziesz nowe karabiny szturmowe wyposażone w podwieszane granatniki, a także karabinki na amunicję zapalającą. Nowe opcje na Xbox One Sprawdź swoje umiejętności, podejmując comiesięczne wyzwania, aby odblokować jeszcze więcej przedmiotów, broni i pojazdów. Zapisz najbardziej dramatyczne chwile dzięki funkcji nagrywania (DVR) dostępnej w grze. Walcz o życie w obliczu upadku społeczeństwa nękanego największą plagą zombie w grze z gatunku surwiwal-fantazy. Odkryj nieograniczony świat pełen wyzwań i możliwości, który reaguje na każdą Twoją decyzję. Zwerbuj grupę ocalałych bohaterów, spośród dostępnych postaci obdarzonych wyjątkowymi umiejętnościami i talentami. Zaprojektuj swoją bazę i zabezpiecz ją przed hordami niestrudzonych żywych trupów. Przeprowadzaj śmiałe wypady w celu zdobycia żywności i amunicji. Zrób wszystko, aby przetrwać kolejny dzień.