StarLightRiders: HyperJump
Rozbijaj hordy wrogów i ładuj napędy warp w stylu strzelanki retro! Broń planety w tej dynamicznej strzelance arkadowej! Przejmij dowodzenie statkami HyperJump i rozbijaj roje obcych najeźdźców. Naładuj silniki warp, gromadząc reaktory — ale uważaj, im więcej masz mocy, tym mocniej uderza wróg! Zmieniaj rodzaje strzałów w biegu, zrzucaj bomby oczyszczające ekran i twórz kombinacje, aby siać maksymalne zniszczenie. Stawiaj czoła niesamowitym bossom w intensywnej akcji z przewijaniem pionowym i prostą narracją. StarLightRiders: HyperJump to klasyczny dreszcz emocji z tą grą typu arcade z nowoczesnym akcentem!