Starfall Defenders
Starfall Defenders to klasyczna gra typu tower defense, w której występują unikalne wieże i przeciwnicy. Posiada również system sklepu, który pozwala graczom kupować lepsze wieże, ulepszać istniejące oraz kupować przedmioty specjalne, takie jak bomba atomowa, bomba rozpryskowa i zaopatrzenie powietrzne. Gracze mogą zdobywać monety do sklepu, pokonując bossów, ratując życie i odblokowując nowe mapy. Starfall Defenders oferuje jednak więcej niż tylko stawianie, ulepszanie i sprzedawanie wież. Gracze mogą również ulepszyć rozgrywkę, umieszczając miny, blokujące ściany i pola elektryczne bezpośrednio na ścieżce oraz przejmując kontrolę nad kierunkiem i celem wieży. Ta kontrolowana przez gracza akcja to unikalna cecha w grach typu defense, która pozwala graczom bezpośrednio atakować wrogów.