S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — Uaktualnienie Standard do Deluxe - Windows Edition
Jak ulepszyć Standard do Deluxe Edition Aby uniknąć problemów z licencją lub zapisem gry, postępuj zgodnie z poniższymi krokami: - Wybierz opcję "Upgrade": Upewnij się, że wybierasz odpowiednią opcję ulepszenia (np. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — Uaktualnienie Standard do Deluxe), aby dodatkowa zawartość została dodana do Twojej licencji. - Nie kupuj nowej edycji: Zakup gry jako nowej edycji może powodować błędy z licencją i zapisami. - Zwroty: Zwracając grę po jej uruchomieniu, możesz utracić postępy lub dostęp. Zalecamy zapoznanie się z polityką zwrotów sklepu przed zakupem. Ulepszenie do Deluxe Edition odblokowuje unikalną zawartość: Broń: - Pistolet PTM „Monolit” (dostępny tylko podczas kampanii jednoosobowej) - Karabin szturmowy AR416 „Monolit” (można przenieść do rozgrywki wieloosobowej) - Modyfikacja pistoletu maszynowego Integral-A – „Riemann” (dostępna tylko podczas kampanii jednoosobowej) - Modyfikacja karabinu szturmowego Lawina – „Gaibon” (dostępna tylko podczas kampanii jednoosobowej) - Modyfikacja karabinu snajperskiego M701 – „Łowca” (można przenieść do rozgrywki wieloosobowej) - Strzelba M860 „Monolit” (można przenieść do rozgrywki wieloosobowej) Kombinezony: - Modyfikacja kombinezonu SEVA – „Wędrowiec” (można przenieść do rozgrywki wieloosobowej) - Kombinezon SSP-100M IBAOC (można przenieść do rozgrywki wieloosobowej) - Niezwykle lekki kombinezon najemników (dostępny tylko podczas kampanii jednoosobowej) Dodatkowa zawartość: - Dodatkowa misja poboczna - Oryginalny album i ścieżka dźwiękowa.