Splash of Color: Winter DLC
Układaj jasne, kolorowe obrazki, zamieniając płytki i rozwiązując dynamiczne łamigłówki. Obserwuj, jak zmieniają się wzory, kolory układają się na swoich miejscach, a obrazki powoli się ujawniają w trakcie gry. Zacznij grać, wykonaj kilka zamian i zobacz, jak kolory się łączą. Cechy: - 16 łamigłówek – zarówno dużych, jak i małych – do rozwiązania - Prosta i dająca satysfakcję mechanika zamiany płytek. - Żywa i kolorowa grafika! Zobacz, jak kolory układają się na swoich miejscach!