Space Tail: Definitive Edition
Każda podróż zmienia punkt widzenia - rozwija podróżnika. W naszej grze opowiadamy historię o odkrywaniu siebie, transformacji i zrozumieniu otaczającego nas świata. Fabuła gry czerpie inspiracje z prawdziwych wydarzeń z początków eksploracji kosmosu, kiedy to zwierzęta jako pierwsze wyruszały poza Ziemię. Wiele z nich nigdy nie wróciło. Ta gra jest hołdem dla tych pionierów, opowiedzianym przez pryzmat podróży Bei — psa, który w naszej opowieści przezwycięża przeciwności i znajduje własną drogę między gwiazdami. Bea jest wesołą i odważną postacią, ale gracz musi pamiętać, że jest tylko... psem. Ma wszystkie cechy kundelka - szczeka, lubi gonić własny ogon i poznaje świat za pomocą zmysłów. Bea potrafi węszyć, słuchać i obserwować. Są to główne mechanizmy trybu detektywistycznego, które pomogą jej w badaniu i zrozumieniu otoczenia.