Space Crew: Legendary Edition
Oto Space Crew: Legendary Edition, pełna niesamowitych wyzwań strategiczno-survivalowa gra symulacyjna dla jednego gracza! Wciel się w kapitana Zjednoczonych Sił Obrony i obejmij dowodzenie nad własnym statkiem kosmicznym. Zwerbuj załogę, spersonalizuj swój okręt i wyrusz w podróż, podczas której będziesz odkrywać galaktykę i bronić Ziemi przed tajemniczym Fazmidami! W trakcie misji napotkasz wiele wyzwań, utracisz członków załogi i otrzymasz wiele niebezpiecznych zadań. Przezwycięż wszelkie trudności i zostań legendą galaktyki! Przemierzaj wszechświat, by uchronić ludzkość przed pozaziemskim zagrożeniem. Twoje zadania będą obejmowały rekonesans, eliminowanie celów, odzyskiwanie zasobów, a także NOWE misje poza statkiem. Stwórz ze swojej załogi elitarny oddział bojowy i zadbaj o to, by każdy jej członek – od kapitana po oficera łączności – był w stanie radzić sobie w stresujących i niebezpiecznych sytuacjach takich jak ataki myśliwców czy akcje abordażowe. Oprócz walki wszyscy muszą też być gotowi do dokonywania napraw i gaszenia pożarów! Ulepszaj swój statek, montując nowe uzbrojenie, opancerzenie, silniki i inne elementy (możesz też go przemalować, by lepiej się prezentował!). Android Ambush Android Ambush to zupełnie nowa kampania wzbogacająca podstawową rozgrywkę w Space Crew. Staw czoła armii robotów dowodzonej przez zbuntowane androidy, które niegdyś były sojusznikami Zjednoczonych Sił Obrony! Walcz z nowymi czempionami i statkami w nieznanym układzie słonecznym, by odblokować dodatkowy sprzęt, barwy i ulepszenia. Musisz jednak uważać: androidy walczą inaczej niż Fazmidzi, więc konieczne będzie opracowanie nowej taktyki. Misje poza statkiem Opuść statek wraz z trzema członkami załogi i udaj się pieszo do placówki lub na pokład wielkiego okrętu podczas jednej z NOWYCH misji, które możesz otrzymać w trakcie obu kampanii w Space Crew. Wybranie odpowiednich towarzyszy ma kluczowe znaczenie, bowiem zadania mogą obejmować eksplorację, rozwiązywanie łamigłówek lub walkę… a czasami mają też limit czasowy! Legendarni członkowie załogi Wersja Legendary Edition wprowadza legendarne postaci o niesamowitych zdolnościach i niezrównanych współczynnikach, z których stworzysz idealną załogę! Nie możesz jednak zwerbować ich od razu – wpierw musisz odnaleźć ich podczas akcji ratunkowych i misji poza statkiem lub odblokować za pomocą kodów, które otrzymasz za udział w konkursach społecznościowych.