Space Chef
Przygoda składająca się z trzech dań: menedżer restauracji, lekki survival-RPG oraz symulator życia, a wszystko to osadzone w zwariowanym wszechświecie Mgławicy Podkowy. Jako niedoszły najlepszy szef kuchni w galaktyce musisz szukać najszlachetniejszych składników z obcych planet, gotować pyszne dania i serwować je klientom w zaciszu swojej w pełni konfigurowalnej przyczepy kosmicznej. Eksploruj obce światy Czeka na ciebie cały wszechświat składników... tylko uważaj, żeby to one nie zjadły ciebie. Eksploruj odległe planety, opuszczone stacje kosmiczne i własną piwnicę w poszukiwaniu roślin, stworzeń i innych smakowitych kąsków. Po drodze natkniesz się na kosmicznych piratów, starożytne ruiny i podejrzanie sporo niedawno opuszczonych restauracji. Wypatruj rzadkich zasobów (i przypadkowych śmieci), które możesz wykorzystać do ulepszenia swojego ekwipunku, kuchennych utensyliów i statku kosmicznego. Upichć kosmiczne pyszności Po zaopatrzeniu lodówki w składniki, które (w większości) przestały już się wić, nadszedł czas, by odwrócić tabliczkę i zacząć serwować! Przygotuj ponad 140 różnych dań, od prostych domowych beeflowych szaszłyków po legendarnie problematyczną octoeggową niespodziankę. Zachwyć swoich klientów pysznym jedzeniem i szybką obsługą, a zdobędziesz Astronomical Culinary Excellence Stars (Astronomiczne Gwiazdki Kulinarnej Perfekcji), które otworzą ci drogę do międzygalaktycznego sukcesu kulinarnego. Wraz z wzrostem twojej reputacji będzie do ciebie przychodzić coraz więcej klientów! Zachowaj elastyczność poprzez kontynuację dostaw lub otwórz restaurację ze stałym przepływem klientów. Możesz zamknąć kuchnię, gdy tylko poczujesz zew przygody. Stwórz gwiezdną atmosferę Twoja kosmiczna przyczepa może i nie wygląda zbyt elegancko od zewnątrz, ale nadrabia w innych kwestiach. Przejmij pełną kontrolę nad swoim wnętrzem dzięki dowolnie rozmieszczanym dekoracjom i rozbudowanemu systemowi kolorowania, by stworzyć restaurację marzeń. Dodawaj nowe podłogi, twórz strefy tematyczne i wypełniaj je meblami i rekwizytami, które znajdziesz w trakcie swych podróży! Służ mgławicy Mieszkańcy Mgławicy Podkowy to nie tylko żołądki do nakarmienia (a na pewno większość z nich). Poznaj Zoe, handlarkę złomem, niegdysiejszego asa kosmicznych przestworzy Jacka Bronzona, zdecydowanie nie-obcego barmana Zlurkę i wiele innych postaci w trakcie podróży do międzygwiezdnej sławy kulinarnej. Unikalne przepisy, zadania poboczne, a nawet romanse czekają, jeśli uda ci się zadowolić swoich stałych klientów. Wraz z nowo poznanymi przyjaciółmi odkryjesz prawdę o swojej zaginionej babci i zmierzysz się z potęgą sieci Galactic Burger, która będzie próbować cię wygryźć z biznesu.