Zestaw strojów Sovereign Axiom
Ten zestaw zawiera poniższe elementy do pobrania: ● Strój – Void ● Strój – Gearworm ● Strój – Gaze ● Strój – Hex ● Strój – Legion ● Strój – Bullet ● Strój – Yaiba ● Strój – Arachne ● Strój – Nerve ● Strój – Savvy * Zawartość tego zestawu można znaleźć również w Cyfrowej Edycji Deluxe oraz Cyfrowej Edycji Super Deluxe gry Daemon X Machina: Titanic Scion. Uważaj, aby nie dokonać podwójnego zakupu któregoś z elementów. * Te przedmioty zmienią wygląd zewnętrzny postaci gracza. Mają jedynie działanie wizualne i nie wpływają na statystyki. * DLC będą dostępne w grze po dotarciu do odpowiednich etapów opowieści. Zakładając kostium „Gearworm” w menu „Change Exterior”, zmienisz na raz ogólny wygląd twojego Arsenala.