Soulstone Survivors
Soulstone Survivors + Pakiet dla wspierających to zestaw zawierający pełną wersję gry typu roguelite Soulstone Survivors oraz pakiet dla wspierających. Dzięki niemu gracze mogą wyruszyć na ekscytujące łowy w poszukiwaniu boskiej mocy, wcielając się w wynaturzone postacie zrodzone z otchłani. Soulstone Survivors to gra typu roguelite z szybką akcją i złożonym rozwojem postaci. Jako jeden z wielu łowców otchłani będziesz władać niszczycielską mocą i staniesz do walki z potężnymi hordami wrogów i niesamowitymi bossami. Eksperymentuj z nieskończoną liczbą kombinacji rozwoju postaci i wykorzystaj umiejętności, bronie, runy oraz pasywne synergie, by nie mieć sobie równych na polu walki. Każda próba to nowe wyzwania, nagrody i okazje do doskonalenia umiejętności. Pakiet dla wspierających przemienia wszystkich 22 łowców otchłani w ich mroczne odpowiedniki – upiorne odbicia zrodzone z otchłani. Dzięki tym kosmetycznym skórkom rzucisz się w objęcia chaosu w najlepszym stylu – a każda rozgrywka nabierze głębi i charakteru. Spaczone skórki na nowo wprowadzą cię do gry, niezależnie od tego, czy zbierasz osiągnięcia, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę. Pakiet dla wspierających zawiera wyłącznie elementy kosmetyczne, które nie mają wpływu na rozgrywkę. Niedostępne na Xbox One.