Sonic Colours: Ultimate
Dołącz do Sonica w obłędnie szybkiej przygodzie życia! Złowieszczy Dr. Eggman stworzył olbrzymi międzygwiezdny park rozrywki pełny niesamowitych, kolorowych atrakcji – zasila go jednak przy pomocy zniewolonej rasy obcych istot nazywanych „wispami”. Używaj błyskawicznej szybkości Sonica, aby ratować wispy i poznawać sekrety ich niezwykłych mocy, odkrywając sześć wyjątkowych barwnych światów pełnych niebezpiecznych wrogów i przeszkód do pokonania. Wspaniała, poprawiona grafika, dodatkowe funkcje, nowe tryby gry i ulepszona rozgrywka zapewniają najlepsze wrażenia z rozgrywki w Sonic Colours. Próbując uratować wispy, Sonic przejdzie ciężką próbę. Jednak z ich – i twoją – pomocą, wszechświat nabierze jeszcze więcej kolorów!