Solo: Islands of the Heart
Solo – Islands of the Heart to gra o miłości. Miłości, która jest dla nas napędem. Choć miłość jest uniwersalnym uczuciem, każdy z nas doświadcza jej inaczej. Gra Solo – Islands of the Heart podejmuje temat miłości w sposób introspektywny, pozwalając graczom na identyfikację i analizę własnych odczuć. Świat jest podzielony na archipelagi, a każda wyspa stanowi unikalną łamigłówkę. Gdy gracz rozwiąże łamigłówkę, otrzyma Totem Śniącego, który przebudzi go i zada pytanie dotyczące miłości i związków. Podobnie jak z miłością większość łamigłówek nie ma pojedynczego rozwiązania. Korzystając z pudełek obejmujących inne właściwości i zachowania, gracze mogą wytyczyć własne ścieżki do Totemu Śniącego na każdej wyspie. Natura i kontemplacja to także ważny element gry Solo: wyjmij aparat i uchwyć moment, zagraj na gitarze, nakarm zwierzęta albo usiądź na ławce i pomyśl.