Sol Dorado Heist
Po przebudzeniu z amnezją Alex Thorn odnajduje się zagubiona i zdezorientowana w pokoju, którego nie rozpoznaje. Dziwne wspomnienie podpowiada jej, że w jakiś sposób brała udział w napadach na kasyna razem z tajemniczym przestępcą znanym jako The Silent Ace. Policja depcze jej teraz po piętach, a The Silent Ace planuje napad na największe kasyno w mieście: Sol Dorado. Czy Alex odkryje prawdę o swojej przeszłości? Czy znajdzie przestępcę, zanim zrobi to policja? Wybierz swoją ścieżkę i rozwiąż tę zagadkę! Cechy: - Intrygująca historia o napadzie na kasyno, pełna zabawnych dialogów, czarujących postaci i wielu wyborów! - I te wybory mają znaczenie! Zastanów się dobrze, komu ufasz, inaczej możesz mieć duże kłopoty. - Oszałamiający i unikalny styl artystyczny! Z całą galerią, aby się nim cieszyć! - Cztery główne zakończenia w zależności od wybranej ścieżki. Zagraj ponownie, aby odkryć całą prawdę o Sol Dorado!