SokoPenguin
Zakładaj czapki i przesuwaj bloki, wcielając się w rolę rozwiązującego zagadki pingwina! Chłodna przygoda logiczna czeka w SokoPenguin, grze polegającej na przesuwaniu bloków w stylu pixel art z widokiem z góry, w której wcielasz się w rolę uroczego pingwina i pokonujesz różnorodne wyzwania na jednym ekranie, aby pomóc mu dotrzeć do igloo! Opanuj 100 poziomów o stopniowo rosnącym stopniu złożoności, przesuwając bloki zasilające na odpowiadające im przełączniki, aby dostarczyć energię do mostu zwodzonego i przejść do celu! Ciesz się relaksującymi melodiami, wymyślając sposoby przesuwania bloków i skrzyń lub innych przeszkód. Próbuj rozwiązywać poziomy tyle razy, ile potrzeba, aby pingwin wrócił do domu!