SokoFrog
Wyrusz na kolorową przygodę logiczną, sterując żabą przepychającą bloki przez lasy, jaskinie, lochy i inne labirynty! W SokoFrog, grze przygodowej w stylu pixel art z widokiem z góry dla całej rodziny, łamigłówki polegające na przesuwaniu bloków zyskują kolorowy i uroczy akcent! Pomóż swojemu małemu żabiemu przyjacielowi pokonać trudne etapy, popychając specjalne bloki na pasujące do nich płytki. Bloki-klucze, gwiezdne, ogniste, lodowe bloki i wiele innych czekają na wielu etapach obejmujących 5 różnych motywów, z których każdy ma własną unikatową mechanikę rozgrywki. Jest mnóstwo do odkrycia w 100 głównych etapach gdy logicznej i w 50 dodatkowych poziomach. Ponadto możesz odblokować 15 różnych skórek dla swojego żabiego bohatera!