Sokocat: Castaway
Sokocat: Castaway to przytulna trójwymiarowa przygodówka logiczna inspirowana klasycznym Sokobanem, z widokiem izometrycznym i dużym naciskiem na relaksującą eksplorację, logiczne myślenie oraz odkrywanie. Po katastrofie statku na rozległej i tajemniczej wyspie mały, dzielny kotek rozpoczyna pełną uroku podróż przez różnorodne lokacje. Odkrywaj każdy region, rozwiązuj starannie zaprojektowane zagadki i odnajduj ukryte sekrety we własnym tempie. Wędruj po słonecznych plażach, bujnych lasach, mrocznych jaskiniach i ruinach dawno zaginionej świątyni. Każdy obszar wprowadza nowe pomysły na zagadki i mechaniki środowiskowe. Popychaj skrzynie, manipuluj otoczeniem i planuj ruchy z wyprzedzeniem, aby posuwać się naprzód. Nie ma tu wrogów, pułapek ani stanów porażki — są tylko sprytne łamigłówki i spokojna eksploracja. Sokocat: Castaway to przyjazna przygoda dla graczy, którzy lubią przemyślane wyzwania bez presji. Twój kotek nigdy nie ginie — satysfakcja płynie z nauki, eksperymentowania i rozwiązywania każdej zagadki krok po kroku. Po drodze możesz odkrywać ukryte przedmioty, podejmować opcjonalne wyzwania i odblokowywać osiągnięcia nagradzające ciekawość oraz spostrzegawczość. Jeśli lubisz przytulne gry logiczne, eksplorację wysp i satysfakcjonujący styl Sokobana, Twoja kolejna relaksująca przygoda zaczyna się tutaj.