SnowRunner – The Atom
Garaż SnowRunner poszerza się po raz kolejny, tym razem o Azov 67096-3N „Atom”! Ta ciężarówka ciężka znakomicie nadaje się do jazdy terenowej dzięki nowoczesnemu silnikowi i pełnemu wyposażeniu, włącznie z blokadą dyferencjału i napędem na wszystkie koła. Co więcej, pojazd jest wyposażony w dwa dodatki stworzone specjalnie z myślą o jego wyjątkowym długim nadwoziu: ogromną platformę z 3 miejscami i wyjątkowy moduł serwisowy, który zawiera moduł naprawczy i dodatkowy zbiornik na paliwo. Ciężarówka Azov 67096-3N „Atom” nie jest zawarta w przepustce „Year 1 Pass”, „Year 2 Pass”, „Year 3 Pass” ani „Year 4 Pass”.