SnowRunner - Season 7: Compete & Conquer
Dodatek DLC „Season 7: Compete & Conquer” stanowi część przepustki „Year 2 Pass”. Wymaga gry podstawowej SnowRunner do działania. Bierz udział w emocjonujących wyścigach w „Season 7: Compete & Conquer”. Sezon ten zawiera dwa nowe pojazdy, a jego akcja rozgrywa się w Tennessee w Stanach Zjednoczonych, gdzie czekają na ciebie całkowicie nowe atrakcje. Mierz się ze znajomymi w intensywnych wyzwaniach wyścigowych albo spróbuj sił w pojedynkę w próbach czasowych! Zawartość DLC „Season 7: Compete & Conquer”: – Nowa, ukierunkowana na wyścigi mapa w Tennessee (USA) z trasą szutrową i terenową. Pojedź na zamkniętych lub terenowych trasach w próbie czasowej albo walcz bezpośrednio ze znajomymi w wyścigach z punktami kontrolnymi. – Dwa nowe pojazdy, wśród których znajdują się lekki pojazd zwiadowczy Gor BY-4 oraz ciężarówka Azov 43-191 w wersji „Sprinter” – ze specjalnym wyścigowym malowaniem!