SnowRunner - Season 18: Patch & Power
Pomóż meksykańskiemu stanowi Chiapas w ukończeniu budowy nowej elektrowni geotermalnej po niedawnej serii burz tropikalnych, która spowodowała poważne zniszczenia w regionie. Przemierzaj dwie nowe, ekscytujące mapy dżungli, korzystając z dwóch potężnych i uniwersalnych ciężarówek! – Dwie nowe mapy o rozmiarach 4 km² w Chiapas. Po raz pierwszy w grze SnowRunner masz szansę poskromić dżunglę! Pokonuj piaszczyste plaże, bujne lasy i zagajniki, które wystawią twoje umiejętności na prawdziwą próbę. – Dwa nowe pojazdy: Mercer R230 to terenowy pojazd transportowy wyróżniający się świetną zwrotnością i zawieszeniem o dużym skoku, dzięki czemu pełni unikalną rolę w garażu SnowRunnera, natomiast HIB Billert M816 to szosowa ciężarówka transportowa łącząca znaczną prędkość z niskim zużyciem paliwa, co czyni ją doskonałym pojazdem do przewozu towarów na duże odległości. – Nowe aktywności: Pomóż lokalnym władzom w budowie nowej elektrowni geotermalnej w samym sercu Meksyku! Krajowa Komisja Energii potrzebuje twojego wsparcia w ukończeniu nowego, ekologicznego obiektu energetycznego. Rozpocznij od wzmocnienia linii brzegowej, aby zapobiec zalaniu terenu, a następnie odbuduj co się da i rozmontuj to, co nie nadaje się do użytku. Po zakończeniu prac przygotowawczych połącz różne stanowiska w działającą sieć! Sezon 18: Patch & Power stanowi część przepustki „Year 5 Pass”. Wymaga gry podstawowej SnowRunner do działania.