Snooker 19 Gold Edition
Wersja Snooker 19 Gold Edition oferuje wyjątkowo realistyczną rozgrywkę w oficjalnych zawodach World Snooker Tour. Zawartość zestawu: - Snooker 19 - Snooker 19 Challenge Pack Snooker 19 Oficjalna gra komputerowa World Snooker i najbardziej realistyczna symulacja tej dziedziny sportu w historii gier. Weź udział w każdym oficjalnym licencjonowanym turnieju i wciel się w jednego ze 128 najlepszych graczy. Możesz grać między innymi jako Mark Selby, Ronnie O’Sullivan, Ding Junhui oraz legendy takie jak Ken Doherty czy Jimmy White. Snooker 19 Challenge Pack Wystaw swoje umiejętności na próbę w najnowszym trybie w grze Snooker 19 i spróbuj sił w najbardziej realistycznej snookerowej rozgrywce. Ten pakiet zawartości do pobrania zawiera 50 wyjątkowych wyzwań będących sprawdzianem twojego warsztatu: od podstawowych sekwencji rozgrywania bil aż po zaawansowane łamigłówki z zaliczaniem wbić. Pomyślnie przejdź wszystkie próby, aby odblokować 26 nagród w postaci ekskluzywnych kijów.