Snooker 19
Snooker 19 – oficjalna gra organizacji World Snooker NAJWIĘKSZE GWIAZDY W ŚWIECIE SNOOKERA Weź udział w każdym oficjalnym licencjonowanym turnieju i wciel się w jednego ze 128 najlepszych graczy. Możesz grać między innymi jako Mark Selby, Ronnie O’Sullivan, Ding Junhui oraz legendy takie jak Ken Doherty czy Jimmy White. NIESPOTYKANY DOTĄD REALIZM Najbardziej realistyczna symulacja sportowa, jaka do tej pory powstała. Nasza gra cechuje się obrazem i komentarzem w telewizyjnym stylu, świetnym odwzorowaniem fizyki oraz zaawansowaną sztuczną inteligencją. ZOSTAŃ LEGENDĄ Przejdź do historii i bij rekordy, wcielając się w swojego ulubionego gracza lub rozpoczynając nową przygodę w turnieju Q-School. GRA WIELOOSOBOWA ONLINE I OFFLINE Masz do wyboru różne tryby offline i online, na przykład szybką grę online czy globalne turnieje online, które są połączone w czasie rzeczywistym z kalendarzem World Snooker. Dodatkowo masz do dyspozycji w pełni modyfikowalne standardowe rozgrywki snookera, 6-red i Shoot Out – dostępne zarówno online, jak i offline.