Sniper Elite 4 - Deathstorm Part 1: Inception
Gdy na froncie włoskim trwa zażarta walka, Karl Fairburne otrzymuje nową misję. Uczestnicy operacji Alsos, której celem jest zbadanie atomowych tajemnic nazistów, mają dowody na to, że Niemcy próbują przemycić przez północne Włochy ważną przesyłkę. Śmiertelna burza: Początek to pierwsza z trzech części kampanii dla 1–2 graczy, będąca kontynuacją działań Karla, który tym razem musi przedostać się na teren tajnej bazy Kriegsmarine i odkryć najnowsze złowieszcze plany nazistów...