SMITE Pakiet bogów Ultimate
Odblokuj wszystkich obecnych i przyszłych bogów dzięki Najlepszej Paczce Bogów SMITE. Władaj młotem Thora, ściągaj słońce z nieboskłonu jako Maui, zamieniaj swoich wrogów w kamień jako Meduza lub chwal się swoją boską mocą jako jedna z ponad 100 innych mitologicznych postaci. Jeśli kupiono już wcześniej bogów za pkt. łaski lub klejnoty, przy zakupie Najlepszej Paczki Bogów SMITE otrzymasz zwrot ich kosztów w pkt. łaski.