Slice Zombies for Kinect
Slice Zombies for Kinect to gra przeznaczona na konsolę Xbox One maksymalnie wykorzystująca możliwości kontrolera Kinect. Już dawno nastał kres apokalipsy zombie, ale nadal wszędzie ich pełno. Co z nimi zrobić? To proste! Stań przed sensorem kontrolera Kinect i, korzystając z rąk, tnij, chwytaj i strzelaj do zombie - aż rozpadną się na kawałeczki. Odblokuj zabawne rodzaje zombie, na przykład wybuchający lub podróżujący w czasie zombie, a nawet Evil Zevel - zombie wyposażony w plecak rakietowy, latający po całym ekranie telewizora. Rozcinaj monety, aby odblokowywać nowe przedmioty, tła oraz chodzące ręce posiadające potężne zdolności specjalne. - Tnij i strzelaj do szmacianych laleczek zombie, aby rozpadły się na kawałeczki. - Chwytaj zombie jedną ręką, a drugą - tnij! - Gra posiada 21 poziomów, a wbudowany sklep zapewnia wiele godzin dobrej zabawy. - Odblokuj wszystkie fajne przedmioty, na przykład nowe wstążki, tła i zombie. - Niesamowite zombie, m.in. zombie podróżujący w czasie, Evil Zevel lub króliczek-zombie.