SlashDash
Dla 2-4 graczy. SlashDash to urocza gra w stylu ninja dla wielu graczy. Strzelaj, teleportuj, ścinaj mieczem, i biegnij do zwycięstwa przez przepiękne pola w czterech kreatywnych trybach gry. Błyskawiczna i głęboka, ta gra jest pełna frajdy dla początkujących i wytrenowanych ninjów!