Slain: Back from Hell
Slain: Back from Hell Wcielasz się w postać Bathoryna, bohatera gotyckiego świata, który musi wyzwolić sześć przeklętych królestw spod dominacji sześciu groźnych władców. Bohater musi wywalczyć sobie drogę przez zrujnowany świat pełen makabrycznych stworów, a później wejść (a czasami zejść) do twierdzy, pokonując groźne pułapki i odrażające potwory. Heavy metalowej grafice towarzyszy jeszcze bardziej metalowa ścieżka dźwiękowa zarejestrowana przez Curta Victora Bryanta (dawniej Celtic Frost) towarzysz. Charakterystyka Wymagająca, oparta na „żywiołach” walka wręcz i starcia magiczne 6 godzin ostrej, metalowej jazdy i krwawej jatki Możliwość wyboru jednej z 3 unikalnej broni do walki z hordami demonów. Ścieżka dźwiękowa nagrana przez Curta Victora Bryanta, byłego członka grupy Celtic Frost. \m/ Chytrze ukryte tajemnice (szzzzzz). Walki z bossami, mini-bossami oraz innymi pomniejszymi bossami. Bez awansów na kolejne poziomy, powtarzalnych zadań i tworzenia przedmiotów dla mięczaków!