Skautfold: Usurper
Usurper jest grą RPG akcji typu metroidvania. Pozaziemska Cytadela uwolniła potworności Eldritcha, a twoim zadaniem jest uratowanie Londynu i pokonanie Nawigatora! Użyj nowego systemu „Guard”, który nagradza zręczną grę i dokładność, by odkryć potężną budowlę i pokonać czające się w niej koszmary. Ta kontynuacja gry Skautfold: Shrouded in Sanity nie wymaga znajomości poprzedniej części. Ponownie koronowana niedawno cesarzowa Eleonora zebrała żołnierzy i czterech lojalnych rycerzy, by wejść do Cytadeli w nadziei znalezienia sposobu na uwolnienie Londynu od szalejącego terroru. Tymczasem Waltham, przywódca Weimaru, kierowany egoistycznymi pobudkami próbuje sam wejść na szczyt Cytadeli i rzucić wyzwanie jej przywódcy, Nawigatorowi. Cechy: - Fascynująca fabuła zbudowana wokół zaskakującego sojuszu myślącego racjonalnie rycerza i mrocznej istoty, która go wskrzesiła; - Oryginalny system walki oparty na umiejętności „Guard”, dzięki której gracz może szarżować przez ataki i podejmować ryzyko; rozgrywka wymaga wyczucia czasu i właściwej oceny ryzyka; - Ogromny połączony świat z mnóstwem skrótów i ciekawymi obszarami, od ludzkich miast po nieziemskie krajobrazy, wielkie biblioteki, eteryczne ogrody, machinę Eldritcha i rozbity statek kosmiczny; - 8 różnych statystyk do rozwijania (możliwość ponownego przypisania wartości) oraz ponad 90 różnych broni i zaklęć do tworzenia niezliczonych odmian postaci; - Specjalne tryby gry (no-guard, 1 HP, permanentna śmierć i wbudowany speedrun).