Sissa's Path
Pomóż kotce w sortowaniu zabawek w tej relaksującej serii zagadek logicznych z przepychaniem elementów! Poznaj ciekawe hobby kotki o imieniu Sissa! Jest bardzo zorganizowaną kotką, a kiedy bawi się kłębkami wełny, każdy z nich musi zostać przepchnięty po podłodze we właściwe miejsce. Przedstawiona w uroczym i kolorowym stylu 3D gra Sissa's Path to gra logiczna z przepychaniem elementów, w której wcielasz się w kotkę Sissę i przesuwasz jej zabawki po podłogach wyłożonych kafelkami. Gdy wszystkie kłębki wełny spoczną na białych, okrągłych płytkach, etap zostanie zakończony, a kolejna, bardziej skomplikowana, ręcznie wykonana łamigłówka będzie czekać z wyzwaniem dla umiejętności Sissy w zakresie skubania zabawek. Czy pomożesz jej uporządkować zabawki?