Silly Hats
Zabawa czas start! Nadaj swojemu kotu wyjątkowego stylu dzięki kolekcji przezabawnych nakryć głowy. Wybierz swoją ulubioną czapkę i ruszaj na ulice Pawbay, by siać uśmiech i chaos w najlepszym, kocim wydaniu!