Shop Simulator: Supermarket
Shop Simulator: Supermarket to relaksująca gra o zarządzaniu handlem detalicznym, w której możesz zbudować i prowadzić własny supermarket bez stresu w świecie rzeczywistym. Idealny, gdy chcesz odpocząć i pobawić się w zarządzaniu sklepem.