Shivering Stone
Przesuwaj głazy po lodzie, aby oczyścić ścieżkę dla młodego łowcy przygód! Wyrusz w łagodną podróż po zimowym lesie, odkrywając tajemnice leżące przed Tobą i ciesząc się wymagającymi łamigłówkami w spokojnym otoczeniu, przy kojącej ścieżce dźwiękowej. Shivering Stone to środowiskowa gra logiczna z przesuwaniem elementów, w której wcielasz się w rolę młodego mężczyzny podróżującego po zaśnieżonych polach i zamarzniętych lasach. Grafika pixel art w jakości HD z wyraźnymi duszkami i płynnymi animacjami – Shivering Stone zapewnia 50 etapów coraz trudniejszych, złożonych zagadek logicznych z perspektywy z widokiem z góry. Każdy etap wypełnia jeden ekran. Czy masz w sobie dość sprytu, aby opanować je wszystkie?