SHINY
Aurora to planeta zmierzająca ku nieuchronnemu zderzeniu ze słońcem, ludzie już dawno ją opuścili. Na miejscu zostaje robot – Kramer 227, który postanawia uratować swoich mechanicznych przyjaciół przed zagładą. Podczas wędrówki po planecie Kramer musi pokonać liczne przeszkody i odszukać energię, dzięki której odmieni los swój i swoich przyjaciół. Aby znaleźć wszystkie pozostałe roboty konieczne jest uważne zbadanie wszystkich platform na 20 poziomach gry. Każdy ruch odbiera Kramerowi energię, której na planecie zostało już bardzo niewiele. Aby się doładowywać i pomóc pozostałym robotom w ucieczce, musi zbierać baterie i korzystać z generatorów. Warunkiem kontynuowania podróży jest także zbieranie wzmacniaczy takich jak plecaki odrzutowe i kule energii. "Ciesz się pozbawioną przemocy grą platformową. Zbadaj 20 rozbudowanych poziomów. Pilnuj rezerw energii – jedynej szansy na przetrwanie robotów!"