Shift Quantum
Axon Vertigo, światowy lider w zakresie programowania mózgu pod kątem satysfakcji z życia, obiecuje lepszą jakość egzystencji dla każdego, kto skorzysta z programu Shift Quantum. Grając w tę platformą grę logiczną akcji w stylu cyber-noir, musisz rozwiązywać łamigłówki i tworzyć przestrzeń „w negatywie”, aby zmieniać bariery w drogi ucieczki. Przekształcaj świat, zaginaj rzeczywistość i gimnastykuj umysł, aby odkrywać tajemnice i rozwiązywać skomplikowane problemy logiczne. Skorzystaj ze wszystkich bloków specjalnych, pokonaj przeszkody i odnajdź obiecane przez Axon Vertigo szczęście, którego szukasz. Skorzystaj z edytora poziomów Axon Vertigo dla programu Shift Quantum. Twórz własne poziomy i udostępniaj je członkom społeczności, którzy będą mogli je rozgrywać, oceniać i polecać. Nie ograniczaj swoich wyzwań, rzuć wyzwanie ograniczeniom.