Shieldwall
Shieldwall to zabawny taktyczny symulator bitwy z perspektywy trzeciej osoby z elementami strategii. Pozwala wcielić się w rolę dowódcy drużyny na polu bitwy. Cezar cię potrzebuje! Galia sama się nie podbije. Stań w szeregach Orła i poprowadź legion ku chwale Rzymu!