She's Leaving
„Niesamowita atmosfera” – Hollow „Doskonały dodatek do tytułów tego gatunku i gra godna polecenia wszystkim jego miłośnikom oraz osobom czerpiącym z niego inspiracje” – PSXExtreme Wynieś swoje dochodzenie na nowe wyżyny z najnowszą aktualizacją zawartości She's Leaving. Bez względu na to, czy poszukujesz wymagającego survivalowego wyzwania, czy też chcesz przetestować swoją wiedzę z dziedziny kryminalistyki, House Haywood oferuje jeszcze więcej sposobów, aby poczuć dreszcz. Nowe sposoby na grę: Tryb niebezpieczeństwa: ostateczne wyzwanie. Rozwikłaj sprawę, musząc się mierzyć z ostateczną śmiercią i brakiem możliwości zapisywania gry. Twój pierwszy błąd może być zarazem ostatnim. Tryb detektywistyczny: odkrywaj we własnym tempie. Prześladowca zostaje usunięty z gry, umożliwiając pełne skupienie na fabule i zagadkach kryminalistycznych. Kolekcja Tudorów: dostosuj swoje środowisko. Zmieniaj atmosferę rezydencji z klasycznej na „świąteczny noir” z całorocznymi ozdobami. Zaktualizuj grę już teraz! Wciel się w działającego w pojedynkę kryminologa, który bez wsparcia czy śmiercionośnej broni poszukuje desperacko dowodów łączących serię morderstw z seryjnym mordercą w tej trzymającej w napięciu opowieści grozy. „She’s Leaving” opiera się na rzeczywistej praktyce analityków kryminalistycznych, umożliwiając graczom odkrycie i zrozumienie prawdy kryjącej się za znalezionymi dowodami. Z biegiem „She's Leaving” zaczynasz odkrywać, że ktoś zawsze miał cię na swoim celowniku. Mając do dyspozycji jedynie paralizator, musisz podjąć decyzję: czy będziesz uciekać i się ukrywać, czy staniesz do walki? Przemierzając spowite w mroku korytarze House Haywood, pojmiesz sens rozlewu krwi. Wciel się w Charlesa Daltona, analityka kryminalistycznego specjalizującego się w rozpryskach krwi, który stanie przed zadaniem wykorzystania swoich umiejętności, aby rozwikłać sprawę szeregu zaginięć w skąpanym w śniegu regionie Haywood. W pogrążonej w mroku rezydencji w stylu Tudorów słyszysz dźwięk nautofonu. Jest tu ktoś jeszcze. Przemierzaj w poszukiwaniu dowodów pieczołowicie wykonane środowiska – od ledwie oświetlonych korytarzy starego domiszcza po tonącą we mgle przystań Haywood. Przetrząśnij wszystkie zakamarki, gdyż za każdym rogiem kryje się historia.