Sherlock Holmes: The Devil's Daughter
Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter to fantastyczna gra przygodowa łącząca prowadzenie śledztwa, dynamiczną akcję i eksplorację w pasjonującym dreszczowcu będącym sprawdzianem szarych komórek i mocnych nerwów. Walcz ze złem w najmroczniejszych zakamarkach Londynu i ludzkiej duszy, wcielając się w słynnego detektywa badającego sprawę sieci intryg prowadzących do szokującego finału. Każda dedukcja oraz czynność ma wpływ na dalszy ciąg historii i może przynieść zarówno dobry, jak i zły skutek… Wciel się w Sherlocka Holmesa i wykorzystaj jego wyjątkowe zdolności podczas prowadzenia śledztwa. Swobodne przeszukiwanie różnych miejsc w poszukiwaniu tropów i podejrzanych. Przesłuchania świadków, walki, pościgi, śledzenie podejrzanych… Takiej gry jeszcze nie było!