Shadow Tactics: Aiko's Choice
WRÓĆ DO PIĘKNEGO ŚWIATA JAPONII OKRESU EDO Osadzona w Japonii na początku okresu Edo gra Aiko’s Choice to skradanka strategiczna rozgrywająca się w świecie Shadow Tactics: Blades of the Shogun. Rozszerzenie koncentruje się na jednej z głównych bohaterek gry – znakomitej kunoichi Aiko, która jest mistrzynią kamuflażu i potrafi odwracać uwagę przeciwników przebrana za gejszę. Choć Aiko była pewna, że porzuciła swe dawne życie, z cienia wyłania się jej była sensei – przebiegła szpiegmistrzyni pani Chiyo. Wraz ze śmiertelnie niebezpiecznymi towarzyszami Aiko wyrusza, by zapolować na duchy swojej przeszłości... KIERUJ DRUŻYNĄ PIĘCIU WYJĄTKOWYCH ZABÓJCÓW Podobnie jak w grze głównej przejmujesz kontrolę nad pięcioma zdolnymi zabójcami, w tym Aiko, i przekradasz się w cieniu pomiędzy dziesiątkami przeciwników. Towarzysze Aiko są równie niebezpieczni, co ona: Hayato to zwinny ninja, który po cichu eliminuje wrogów za pomocą miecza i shurikenów. Potężny samuraj Mugen preferuje bardziej bezpośrednie starcia i potrafi powalić kilku przeciwników jednocześnie. Yuki to młoda złodziejka, która rozstawia pułapki i wabi nieprzyjaciół na spotkanie z kostuchą. Z kolei mądry snajper Takuma polega na swoim karabinie i odwraca uwagę przeciwników przy pomocy swojego wiernego towarzysza Kumy. OKREŚL SWÓJ STYL GRY Dobierz odpowiednią taktykę, by przeniknąć do baz wroga ukrytych w lasach lub tętniących życiem miasteczkach epoki Edo. Zastawiaj pułapki, truj i rozpraszaj przeciwników lub całkowicie ich unikaj. Starannie planuj każdy ruch, korzystaj z wyjątkowych umiejętności swoich postaci i realizuj opracowaną taktykę, by przechytrzyć wrogów podczas czekających Cię wymagających misji! UWAGA: do zabawy w Aiko’s Choice nie potrzebujesz gry Shadow Tactics: Blades of the Shogun. Choć możesz grać w to samodzielne rozszerzenie bez gry podstawowej, zalecamy rozegranie przynajmniej kilku jej misji, by zobaczyć mechanikę tytułu, a także jego postacie i fabułę! Po tych wszystkich latach z przyjemnością wracamy do Shadow Tactics: Blades of the Shogun i mamy nadzieję, że naszą radość widać w tym samodzielnym rozszerzeniu. Przyłącz się do nas podczas kolejnej wizyty... w Japonii wczesnego okresu Edo.