Section 13
Section 13 tostrzelankaroguelitetwin-stick, w którąmożnagrać solo lub w grupie do 3 graczy w trybach online i dla wielu graczy*. Twoimzadaniemjako agenta korporacji S2P, jestzbadaniekryzysu w najbardziejtajnejplacówcefirmy, którejcaładziałalnośćpoleganautrzymywaniutajemnic. SPISKI DO ODKRYCIA Wcielsię w agentów Red, Boy Scout, Beaker i Scalpel, którzywalczą o odkryciesekretówSection 13… rozwiązującprzytymkilkaosobistychtajemnic. Zbierajdane o oszalałychparanormalnychbytach i dowiedzsię, cotowszystkomawspólnego z Tobą. ZAGŁĘBIAJ SIĘ W CIEMNOŚĆ SAM LUB W GRUPIE Kiedynaruszeniezabezpieczeńnapoziomie Omega powodujezamknięcietajnejsiedzibyfirmy, niewielkizespółlosowowybranych, zbywalbychpionkówmusidotrzeć do sednasprawy. Dosłownie. Podejmijsięmisjisamlub z maksymalniedwomaczłonkamidrużyny. A dziękiopcjifriendlyfire, toodCiebiezależy, czywybierzeszłatwiejszągrę, czychaotycznązabawę z broniąszalonychnaukowców. PEŁNA NAPIĘCIA GRA AKCJI TWIN-STICK W NAJDZIWNIEJSZYM OŚRODKU W HISTORII Jakoośrodekparanormalnypoziomu 1, Sekcja 13 jestpełnawyjątkowychzagrożeń, a odCiebiezależy, czydziękiszybkiemusprytowi i refleksowi je pokonasz. Rozplanujuniki i przeładowaniabroni, abywyprzedzićhordęgłodnychpotworów. Znowupodścianą? Włączspecjalnąumiejętność... lubchwyćbrońbiałą i wyrąbsobiedrogęnazewnątrz. Ale pilnujswojegopoziomuStrachu, boryzykujeszwyniszczającyatakpaniki w połowiemisji! NAJNOWOCZEŚNIEJSZE NARZĘDZIA DO OPANOWANIA Dodaj do każdejrozgrywkiniecopikanteriidziękiodblokowywanym (i konfigurowalnym) broniom, zmieniającymrozgrywkęSynaptycznymUlepszeniom i oczywiścierekreacyjnymmodyfikacjomgenetycznym. (Mogąwystąpićskutkiuboczne). Wykorzystujumiejętnościspecjalne i unikalneprzedmiotytaktyczne, abyprzechytrzyćwkurzonekryptydy, przejśćprzezserięzmiennychpoziomów i zapuszczaćsięcorazbardziej w głębinybazy. Pomiędzyśmierciamiodblokujeszrównieżtrwałeulepszenia, którezmieniąsposóbgry i radykalniezwiększąTwojeszansenasukces. *Tryb współpracy nie obsługuje gry międzyplatformowej. Wszyscy gracze w trybie współpracy muszą być połączeni przy użyciu tej samej metody: współpracy online lub współpracy dla wielu graczy. Nie można łączyć trybu współpracy online i współpracy dla wielu graczy.