SCHiM
SCHiM to gra o skakaniu z cienia w cień podczas interakcji z relaksującym i tętniącym życiem światem. Schim to duch przedmiotu, rzeczy lub żywej istoty. Wszystkie byty tego świata są nimi obdarzone i pod żadnym pozorem nie wolno ich oddzielać od swoich właścicieli! I choć nie jest to zgodne z naturą, schim, który należy do twojej postaci, zostaje jej odebrany na samym początku gry. Czy uda ci się do niego wrócić, zanim będzie za późno?