SCARLET NEXUS Ultimate Upgrade Pack
Pakiet Ultimate Upgrade zawiera dodatkowe elementy do gry. Zawartość: – Przepustka sezonowa – Cyfrowy album graficzny i ścieżka dźwiękowa Zawiera pełną ścieżkę dźwiękową z 38 utworami, w tym początkowym „Dream In Drive”, oraz grafiki przedstawiające niewiarygodny świat SCARLET NEXUS. – Zestaw ubioru bojowego -Red- Dodatkowy „zestaw ubioru bojowego -Red-” dla wszystkich postaci do użycia w grze. – Dodatkowy element „The Other” – Warianty wtyczek SAS (3) * Dostęp do specjalnych dodatków można uzyskać poprzez sklep w grze po pobraniu zawartości. * Jeśli już posiadasz grę SCARLET NEXUS, możesz ją zaktualizować do wersji SCARLET NEXUS Ultimate Edition poprzez zakup tego pakietu.